Zachęcamy wszystkich sympatyków piłki nożnej do finansowego wspierania klubu MKS Błękitni Gąbin.
Miejski Klub Sportowy "Błękitni" Gąbin
09-530 Gąbin, ul. Dobrzykowska 33
NIP: 774 321 19 33, REGON: 145 97 76 91
tel. 605821502, 602261949
Dobrowolnych wpłat można dokonywać na konto bankowe:
PKO BP SA Oddział 2 w Płocku: 22 1020 3974 0000 5302 0236 9759
z dopiskiem: darowizna na cele statutowe Klubu
Pomóż nam i Ty... Każdy grosz się liczy!
• DLACZEGO WARTO SPONSOROWAĆ KLUB PIŁKARSKI ?
17,6 mln. Polaków deklaruje zainteresowanie futbolem. Przedsiębiorstwa i marki angażujące się jako sponsorzy futbolu, doceniają coraz częściej korzyści płynące z działalności w tej dyscyplinie sportu. Rozgrywki ligowe, kluby sportowe i imprezy rangi mistrzowskiej są skutecznymi platformami komunikacji. Poprzez nie, sponsorzy zwiększają swoją popularność, poprawiają wizerunek i optymalizują wartość swojego przedsiębiorstwa lub znaku towarowego. Klub jest jedną z platform komunikacyjnych wykorzystywanych przez sponsorów futbolu. Poprzez reklamy umieszczane w otoczeniu klubów, firmy i marki otrzymują możliwość komunikacji z ludźmi oglądającymi mecze na stadionach. Równie ważna jest dla sponsora obecność w transmisjach telewizyjnych, powtórkach, wiadomościach sportowych, programach TV o tematyce piłkarskiej, zdjęciach w artykułach prasowych i tematycznych stronach internetowych. Poprzez nośniki reklamowe wymienionych typów, sponsor dociera ze swoim przekazem do grup miłośników futbolu. Zaangażowanie firm w sponsorowanie wydarzeń sportowych przekłada się na pozytywny odbiór tych firm. Sponsorowanie sportu może być jednym z najskuteczniejszych elementów budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Ocena firm sponsorujących sport:
Zaangażowanie firm w sponsorowanie wydarzeń sportowych przekłada się na pozytywny odbiór tych firm. Sponsorowanie sportu może być jednym z najskuteczniejszych elementów budowania pozytywnego wizerunku firmy.
Piłka nożna (skojarzenia):
- bliski mi sport - 24,7 %
- męski sport - 24,5%
- współpraca - 20,7%
- atrakcyjny sport - 15,9%
- masowy sport - 15,9 %
Piłka nożna jest jednym z nielicznych sportów wywołujących bardzo silne zaangażowanie emocjonalne kibiców. Emocje sportowe towarzyszące przekazowi mocno wpływają na głębokość wrażeń odbiorców, a co za tym idzie na skuteczność odbioru komunikatu reklamowego. 45,1% kibiców, w przypadku piłki nożnej, potrafi wskazać nazwę minimum jednej firmy zaangażowanej w sponsoring tej dyscypliny. Jest to wskaźnik nieosiągalny dla innych dyscyplin. Większość z nich może się pochwalić zaledwie kilkuprocentową, a w nielicznych przypadkach kilkunastu procentową znajomością sponsorów.
• PAKIETY SPONSORSKIE I PARTNERSKIE
Sponsor Oficjalny
W ramach pakietu "Sponsor Oficjalny" firma otrzymuje prawo do:
- wykorzystywania nazwy i znaku klubu w działaniach z zakresu marketingu, reklamy i public relations.
- umieszczenia logo firmy z na komplecie strojów meczowych.
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenia logo firmy na wszelkich materiałach poligraficznych związanych z funkcjonowaniem klubu oraz wykorzystywanymi w ramach organizacji i promocji poszczególnych wydarzeń w których brać będą udział drużyny klubowe (bilety meczowe, zaproszenia, plakaty).
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
- gwarancje wyłączności branżowej.
Sponsor wspierający
W ramach pakietu "Sponsor Wspierający" firma otrzymuje prawo do:
- wykorzystywania nazwy i znaku klubu w działaniach z zakresu marketingu, reklamy i public relations.
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenie logo firmy na wszelkich materiałach poligraficznych wykorzystywanych w ramach organizacji i promocji poszczególnych wydarzeń w których brać będą udział drużyny klubowe (bilety meczowe, zaproszenia, plakaty).
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
- gwarancje wyłączności branżowej.
Sponsor/Partner produktowy (sprzęt sportowy):
W ramach pakietu "Sponsor/Partner produktowy", w zamian za sfinansowanie, dofinansowanie lub udostępnienie pokaźnego rabatu na sprzęt sportowy swojej marki, firma otrzymuje prawo do:
- wykorzystywania nazwy i znaku klubu w działaniach z zakresu marketingu, reklamy i public relations.
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenia logo firmy na biletach i plakatach meczowych.
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
- gwarancje wyłączności branżowej.
Sponsor meczu (abonament na jeden mecz piłkarski):
Pakiet adresowany do firm, które są zainteresowane promocją swojej firmy na konkretnym meczu ligowym. W ramach oferty przewidziany jest szereg działań promocyjnych, konkursowych, i audio-wizualnych, umożliwiający dotarcie do widzów uczestniczących w widowisku sportowym.
W ramach pakietu "Sponsor meczu" firma, podczas meczu przez siebie sponsorowanego, otrzymuje prawo do:
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenia logo firmy na biletach i plakatach meczowych.
- dołączenie do kolportażu biletów, swojej oferty reklamowej.
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu (2 tygodnie [tydzień przed meczem oraz tydzień po meczu]).
- zagwarantowania zespołowi t-shirtów z własną reklamą, które będą używane podczas rozgrzewki przedmeczowej i w przerwie spotkania.
- informacji podawanej przez spikera zawodów (dwa razy przed meczem, w jego przerwie oraz po zakończeniu meczu)
- reklama w postaci spotów audio na stadionie.
- możliwość ufundowania nagrody dla najlepszego zawodnika meczu (nagroda wręczana osobiście przez przedstawiciela firmy sponsorującej na murawie zaraz po zakończeniu spotkania)
- możliwość ustawienia stoiska reklamowego na terenie obiektu.
Sponsor internetowy:
W ramach pakietu "Sponsor internetowy" w zamian za opłacanie kosztów związanych z utrzymaniem oficjalnej strony internetowej klubu, firma otrzymuje prawo do:
- wykorzystywania nazwy i znaku klubu w działaniach z zakresu marketingu, reklamy i public relations.
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenia logo firmy na biletach i plakatach meczowych.
- gwarancje wyłączności branżowej.
Sponsor/Partner medialny:
W ramach pakietu "Sponsor/Partner medialny" w zamian za regularne umieszczanie artykułów dotyczących zespołów klubu w prasie, w radiu lub w telewizji, firma otrzymuje prawo do:
- wykorzystywania nazwy i znaku klubu w działaniach z zakresu marketingu, reklamy i public relations.
- umieszczenia logo firmy na oficjalnej stronie internetowej klubu.
- umieszczenia na ogrodzeniach wokół boiska, swoich tablic reklamowych.
- umieszczenia logo firmy na biletach i plakatach meczowych.
Na boisku najważniejsza jest skuteczność. Podobnie jest w działaniach biznesowych. Pragniemy, aby nasza współpraca miała formę partnerstwa, które przynosić będzie obydwu stronom optymalne korzyści. Jesteśmy otwarci na wszelkiego typu propozycje dodatkowych działań z Państwa strony. Wierzymy w efektywność "rozmowy" jako formy dochodzenia do najlepszych rozwiązań.
Na koniec warto również dodać, że nasza oferta pakietów sponsorskich nie wyczerpuje wszystkich możliwości reklamy. Jesteśmy otwarci na każą Państwa propozycje współpracy.
• MIEJSCA REKLAMOWE NA KOMPLETACH MECZOWYCH
PRZÓD
- front koszulki to zdecydowanie najlepsze miejsce dla sponsorów, zapewniające najczęstszą obecność w mediach. Statystyki dowodzą, iż w przypadku transmisji telewizyjnej meczu logo będzie bardzo dobrze widoczne przez aż średnio 23 minuty (nie wliczając pomeczowych wywiadów). Front koszulki (a zarazem reklama) jest niemal zawsze widoczny na fotografiach w prasie i innych źródłach informacji. Nasi piłkarze założą koszulkę z logo Państwa firmy w trakcie wszystkich rozgrywanych meczów (Liga, mecze Pucharu Polski, spotkania towarzyskie). Większość zespołów często jest głownie kojarzona z marką umieszczoną w najbardziej reprezentacyjnej części stroju.
TYŁ
- bardzo atrakcyjne miejsce dla reklamodawców będące połączeniem doskonałej widoczności i prezentacji w mediach. Reklama umieszczona pod numerem zapewnia częstą obecność w mediach elektronicznych i drukowanych. To połączenie sprawia, że reklamodawcy i sponsorzy chętnie sięgają po tę formę promocji marki.
RĘKAW
- reklama będzie dobrze widoczna przez większość meczu. Zaletą tego miejsca jest bardzo dobra widzialność przy zbliżeniach i planach powtórkowych. Ta forma reklamy znana jest z meczów siatkarzy i piłkarzy ręcznych.
SPODENKI
- miejsce reklamowe na nogawce jest drugim pod względem wielkości i atrakcyjności na froncie piłkarskiego stroju.
- tył spodenek meczowych to także bardzo atrakcyjne, dobrze widoczne miejsce reklamowe. W lidze austriackiej reklamodawcy najchętniej wykorzystują właśnie ten element odzieży.
• KONTAKT
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji. W sprawach związanych ze sponsoringiem, prosimy o kontakt z Zarządem Klubu, wszelkich informacji udziela:
Wojciech Ziarkowski: +48 605 821 502
|